reklama

Tak teraz ste ma milo prekvapili, naozaj

S mobilnými operátormi je to niekedy ťažké. Aj ja som mal na nich ťažké srdce a preto som kedysi netrpezlivo čakal na tretieho operátora a stal sa jeho „Jednotkou". Najskôr som sa potešil, ale neskôr, keď som zistil, že pokrytie územia je ešte slabé, ešte stále má málo zákazníkov a keď mi po prvýkrát prepadol kredit, moje nadšenie opadlo. Dnes som však s tretím operátorom naozaj spokojný, pretože ma včera, hoci bol prvý apríl, naozaj milo prekvapil a nebol to vôbec žart.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Pred pár rokmi som sa teda stal ich „Jednotkou" a užíval si celkom lacné hovory. Akurát z mojich známych ich služby nikto nevyužíval a tak vlastne som nevolal až tak celkom lacno, ako som si myslel. Navyše som si musel v tom čase kúpiť nový neblokovaný telefón, ale nadšenie z tretieho operátora zakrylo všetky tieto nedostatky.

Keďže som popri tom ešte stále ostával u konkurencie a používal dva telefóny, celkom ľahko som prehliadol, že mi uplynul termín na opätovné dobitie kreditu a môj nie malý kredit mi prepadol. Bol som dosť nahnevaný, že takto ľahko prišli k mojim peniazom, ale vravel som si, je to moja chyba. Dobil som si kredit a išiel ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po dosť dlhom období však moje nadšenie z tretieho operátora postupne upadalo, pretože zo začiatku dobiť kredit bolo možné len cez dobíjací kupón, čo bolo podľa mňa dosť nepraktické. Z mojich známych k tomuto operátorovi prešiel jeden jediný človek a čo ja viem, proste to nadšenie upadalo.

Sklamanie vyvrcholilo tento rok, keď som sa snažil ustrážiť prepadnutie svojho kreditu a už pár dní pred uplynutím som zašiel do predajne a požiadal o kupón. „Taký nemáme", dostal som odpoveď s odporúčaním, aby som sa zastavil o pár dní. Zastavil som sa, ale mali z technických príčin zatvorené. Potom som musel na pár dní odcestovať a kopu pracovných povinností spôsobilo, že na dobitie kreditu som si spomenul až deň po dni „D".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak tento raz som sa poriadne nahneval, lebo ten kredit, nebol naozaj malý a prešvihnutie termínu som už dával za vinu pracovníkom z predajne.

Niekoľko dní potom som si povedal, že kašlem na nich. Už dvakrát ma „okradli" o môj kredit, už im nedám ani cent. A dobré dva-tri týždne som na to ani nepomyslel, ale samozrejme mi to nedalo. Keď emócie prešli, zablúdil som na ich internetovú stránku, na ktorej som nebol teda už veľmi, veľmi dávno a milo ma prekvapilo, že sa dá kredit dobiť aj cez internet a homebanking. Tak som sa do toho hneď pustil. Všetko prebehlo úplne bez problémov a o maličkú chvíľku mi už SMS oznamovala, že môj kredit bol dobitý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som bol relatívne spokojný, že nemusím zasa do ich predajne pre kupón, lebo to by som už možno teda nešiel. O chvíľu ma však milo prekvapila ďalšia SMS, ktorá mi oznamovala, že mi vrátili môj prepadnutý kredit. No tak to bol pre mňa mierny šok. Na jednej strane podľa mňa úplná samozrejmosť, ale neviem o tom, že by toto robil niektorý iný operátor u nás. Takže po tejto SMS, som im bol razom ochotný odpustiť prvý prepadnutý kredit, aj to, že som nepochodil v ich predajni a pustil som sa do prezerania ich internetovej stránky, kde ma zaujal neobmedzený internet do telefónu za par eur. Každá zaujímavá ponuka u mňa vzbudí hneď opatrnosť a tak som to začal podrobne študovať. Stále som nenatrafil na nič skryté. Zavolal som teda na zákaznícku linku a nechal si všetko vysvetliť. Natrafil som na veľmi milú pani alebo slečnu a hneď, po krátkom rozhovore, som si neobmedzený internet aj objednal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zostalo už len nastaviť pár vecí. Tu som sa trošku zastavil, lebo hoci môj telefón spĺňal všetky predpoklady, nepodarilo sa mi žiadnym spôsobom uvedeným na ich internetovej stránke k internetu pripojiť.

No čo, vzdychol som si, mám to už objednané, tam zájdem do ich predajne. Aj som tak urobil, ale žiadna zmena. Dopadol som úplne rovnako. Mladý muž sa hodnú chvíľku pohral s mojim telefónom ale nijako nedokázal na ňom internet sprevádzkovať a to som myslel, že je väčší odborník ako ja. Jediné, čo mi poradil zavolať na zákaznícku linku.

Nadýchol som sa a zavolal. Keď nič iné aspoň ten príjemný ženský hlas na druhej strane, zakryje moju opätovnú nespokojnosť s touto predajňou, či jej zamestnancami. A naozaj na druhej strane zasa príjemný ženský hlas, ktorý ochotne so mnou strávil po telefóne dobrých 15 minút, ale podarilo sa. Zrazu sa mi na telefóne objavila moja obľúbená internetová stránka a ja som mohol neobmedzene surfovať.

Takže spokojnosť nad mieru. Znovu mám svoj aj prepadnutý kredit, telefonovať môžem na stotiny eura, v telefóne mam neobmedzený internet, ... takže čo dodať. Hádam len to ďakujem.

A ešte jeden odkaz. Na začiatku som bol pre vás ja vašou „Jednotkou", od včera, a hoci bol prvý apríl, ste pre mňa jednotkou vy, a to teda nie je žiadny žart.

Michal Kubala

Michal Kubala

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy celkom normálny a obyčajný, inokedy kladúci si otázku PREČO na nekonečne veľa vecí. Zoznam autorových rubrík:  DovolenkaMiškaSúkromnéNezaradenéZo života

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu