reklama

... keď si prváčka myslí, že vie viac ako ocko

Tak a máme teda prváčku. Zvláštne, akoby sa ten čas zrýchlil. Zo škôlkárky vyrástla školáčka a ja si stále neviem zvyknúť na to, že chodí z aktovkou na chrbte. Také zvláštne. Malý človiečik a veľká aktovka. Vždy prinesie zo školy niečo zaujímavé, ale včera ma naozaj zaskočila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď príde domov, vždy sa jej vypytujem, čo bolo nové, čo sa učili, čo bolo na obed a viem, že robím presne to, čo som ani ja nemal rád, keď sa ma rodičia neustále, každý deň vypytovali na to isté. Teraz ale chápem, prečo to robili.  

Väčšinou mi povie, že si nepamätá. Možno naozaj nie a možno mi len nechce povedať - nevypytuj sa stále dookola každý deň to isté.  

Keď som sa jej včera spýtal, čo sa učili a aké mali hodiny. Namiesto odpovede sa ma spýtala.  

„Tati a ty vieš ako vznikli stromy a zvieratá?“  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Noooo .....“, zamyslel som sa.  

„Lebo ja to viem“ predbehla moju odpoveď.  

Si akási múdra, keď už chodíš do školy, pomyslel som si. „No tak povedz, ako vznikli?“  

„No predsa ich stvoril pán Boh“, bola jej jednoznačná odpoveď.  

Bolo to milé ako mi to povedala, zaskočila ma takou odpoveďou.  

„Mali ste dnes náboženstvo, však“, spýtal som sa apohladil ju po vláskoch.  

„Áno, ako vieš?“ spýtal sa.   „No vidíš toto viem zasa ja“, pomyslel som si.    

Michal Kubala

Michal Kubala

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekedy celkom normálny a obyčajný, inokedy kladúci si otázku PREČO na nekonečne veľa vecí. Zoznam autorových rubrík:  DovolenkaMiškaSúkromnéNezaradenéZo života

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu